شسشستشوی نما بدون نیاز به داربست ، تخصصی است که امروزه اکثر آپارتمان ها به آن نیاز دارند. در گذشته که خانه ها نمای بلندی نداشت نگهداری و تمیز نگهداشتن نمای ساختمان آسان بود اما برای ساختمان های امروزه شستشوی نما کاری دشوار است که به همین منضور تیم ارتقاع کاران با به کار گیری نیروی های مجرب که کار شتستشوی نما را بدون نیاز به داربست تشکیل داده است که آماده خدمات رسانی است.

ابزار های مورد استفاده تیم ارتفاع کاران

تیم ارتقاع کاران از طناب و سیستم لایف لاین برای شستشوی نمای ساختمان استفاده می کند که مزیت های زیادی نسبت به نصب داربست دارد. از مزیت های آن میتوان به صرفه جویی در زمان، هزینه است چراکه دیگر نیازی به نصب داربست و نیست.

شستشوی نما بدون نیاز به داربست

شستشوی نما با طناب نیازمند افراد خبره و با تجربه هستند که همین موضوع باعث شده که تعداد اندکی از تیم ها توانایی کافی برای انجام این کار را داشته باشد.دلیل اینکه افراد کمی توانایی شستشوی نما با طناب را دارند احتمال سقوط و خطر جانی هستش که تیم ارتفاع کاران با استفاده از سیستم لایف لاین از جان تمامی افراد خود محافظت میکند.

مزایای شستشوی نما

شستشوی نما روشی سریع و مقرون به صرفه برای حفظ ظاهر مرتب ملک شما است. به طور خاص ، فاصله رنگ آمیزی سطوح رنگ آمیزی شده می تواند با سالها که گاهی نمای شسته می شود، افزایش یابد. ما توصیه می کنیم بسته به هدف، بین ۵ تا ۱۰ سال شستشو را انجام دهید. این از چسبیدن خاک به مواد سطح و همچنین هرگونه آسیب احتمالی ناشی از آلودگی، خزه و رشد قارچ جلوگیری می کند. شستن سقف باعث افزایش طول عمر سقف می شود. اگر به نظر می رسد سقف شما کمی خراب است ، شستشو می تواند دوباره مرتب به نظر برسد. علاوه بر این، یک پوشش مرطوب از خزه به طور قابل توجهی فشار را به سقف اضافه می کند و طول عمر آن را کوتاه می کند.

بیشتر بخوانید »»» سندبلاست

اگر از شستشوی نما غافل شویم چه اتفاقی می افتد

  • اسیدی شدن سطح کاشی
  • فروپاشی
  • جذب رطوبت و در نتیجه آلودگی و کثیفی

جمع بندی

خب در این مقاله شستشوی نما بدون نیاز به داربست مورد برسی قرار گرفت، امیدواریم از خواندن مقاله لذت برده باشید. همچنین اگر به خدمات شستشوی نما نیاز داشتید با شماره زیر تماس بگیرید.

شستشوی نما بدون نیاز به داربست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست