رنگ نمای ساختمان

اجرای رنگ نمای ساختمان

نظافت و رنگ نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان یکی دیگر از شاخه کارهای کار در ارتفاع محسوب می شود. یک کار کاملاً ظریف که نیاز به دقت، حوصله و از آن مهمتر مهارت زیادی دارد. در نظر داشته باشید پیش از رنگ آمیزی باید نقاطی را که نمی خواهید رنگ شود مانند کف حیات یا شیشه و پنجره ها را به خوبی بپوشانید. رنگی که برای نمای ساختمان استفاده می شود بسیار مقاوم بوده و به این راحتی ها پاک نمی شود.

قیمت انجام رنگ نما در ارتفاع

همانطور که مطلع اید کارهای مربوط به کار درارتفاع و ساختمان و ساختمان سازی و از این قبیل، باید کاملاً از طرف مشتری شرح داده شود و حتی از محل پروژه بازدید شود. بنابراین برای دریافت قیمت اجرای کار در ارتفاع های مختلف ابتدا با شماره های درج شده در ذیل تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و سپس در مورد بازدید از پروژه نیز صحبت نمایید. قیمت ها را زمانی که تماس گرفتید مطمئناً باور نخواهید کرد.

اما شما باور کنید. انجام این کار به شکل عالی با این قیمت !!!

مقدار مترمربع بر اساس دستمزد و مقدار کار انجام شده و یک سری موارد دیگر تعیین می شود. می توانیم بگوییم دستمزد رنگ روغنی و کنیتکس و رنگ نما و رنگ درب پارکینگ و … جدا بوده و برای اطلاع از آنها باید تماس بگیرید.

در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

بهترین رنگ نمای سازه ها را بشناسید

نکات مهم برای رنگ نمای سازه های بلند

پیش از رنگ آمیزی میبایست، از پرایمر رنگ نما استفاده کرد. که البته این موارد توسط تکنسین های شرکت ارتفاع کاران تبریز کاملاً رعایت می شوند. افراد شرکت ارتفاع کاران تبریز کاملاً ماهر بوده و در زمینه نقاشی نما و … در همین زمینه متخصص به شمار می آیند و کاملاً عالی عمل می کنند.

باز سازی قسمت نم دار دیوار در صورتی که امکان بتونه کاری نباشد. حتما باید توسط فرد ماهر انجام شود.

برای انجام کار به صورت اختصاصی و در فاصله زمانی کم به صورت کاملاً مهارتی با شرکت ارتفاع کاران تبریز ماس بگیرید.

نحوۀ اجرای زیرکاری رنگ نما
اگر ساختمان مورد نظر قدیمی ساز باشد، باید پوستۀ زیری، لایه برداری شود و نما شستشو شود. پس از آن ترمیم درزها و ترک های آن انجام شود. اگر نمای ساختمان علارغم قدیمی بودن آن نوساز باشد، می توان با زیرسازی مناسب ، سطح آن را هموار و صاف کرد و پس از آن رنگ آمیزی را انجام داد. برای اجرای زیر سازی نکاتی را باید در نظر بگیرید که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم :

انواع رنگ نمای بیرونی ساختمان ها

✅رنگ اکرلیک : مقاوم ، با دوام ، درخشنده ، انعطاف پذیر

✅رزین اکرلیک : ضد قارچ، بی بو، مقاوم ، سخت، بدون آسیب پذیری، مناسب برای سطوح گچ و سیمان و کناف

✅رنگ کنیتکس : طول عمر بالا، مقاوم، مناسب برای نقاشی نما

✅رنگ روغن : مناسب برای رنگ آمیزی سطوح خارجی، درب و پنجره فلزی ، مقاوم در برابر رطوبت

✅رنگ استخری : ضد قارچ و جلبک ، مناسب برای رنگ آمیزی استخر

✅رنگ اپوکس : مناسب رنگ آمیی منازل و اداره ها، مقاوم و کاربرد صنعتی

✅رنگ نانو : عایق و مقاوم ، کیلفت بالا بسیار مناسب جهت رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان ها

گاهی سوال پیش می آید که :

طول عمر سالم باقی ماندن رنگهای خارجی چقدر است؟ اگر درست و اصولی اجرا و زیرسازی انجام شود از ده تا ۱۵ سال نیز دوام خواهند داشت. کسی چه می داند حتی شاید بیشتر! مهم است افرادی که این کار را انجام می دهند عالی و ماهر باشند.

در چه زمان هایی باید رنگ آمیزی ساختمان را انجام داد؟

بهترین زمان رنگ آمیزی نمای ساختمان ها در فصل های گرم و نیمه گرم است یعنی بهار و تابستان .. پس وقت را از دست ندهید پیش از موعد آمدن عید این کار را انجام دهید تا هم در تازگی شرکت کنید هم با توجه به دریافت اطلاعات آب و هوایی بتوانید ظرف مدت ۲ تا سه روز کارهای اولیه را انجام داده و و یک نمای زیبا از ساختمان داشته باشید.

چه بخش هایی از ساختمان قابل رنگ آمیزی است؟

نما، نرده، درب و پنجرۀ ساختمان ها از مهمترین قسمت هایی است که می توانید رنگ آمیزی کنید.

رنگ آمیزی نمای ساختمان در ارتفاع

اگر از ساخت ساختمان شما مدتی گذشته و نمای ساختمان (اگر به خصوص سیمانی و کنیتکس باشد) شما از زیبایی و جلوه افتاده است باید بدانید که نیاز به رنگ آمیزی نمای ساختمان خود دارید. در این حالت روحیه شما بسیار بالا رفته و نمای ساختمان نیز تازه و نو خواهد شد.

✅مزایای رنگ کردن نمای ساختمان

✅قابلیت شستشو

✅مقاوم در برابر شرایط نامساعد هوایی و نور خورشید

✅حلال در آب

✅مقاوم در مابل پوسته پوسته شدن و تورم

✅غیر قابل اشتعال

خلاصه ای از مجموعه خدمات شرکت ارتفاع کاران تبریز :

نورپردازی نما،رنگ نمای ساختمان شستشوی نمای ساختمان ،پیچ کردن سنگ نمااترسند بلاست، نظافت نما شستشو شیشه، شستشوی برج، آب بندی نما، سیل کاری تمیز کردن نما ، غبار روبی نما، صخره نوردی صنعتی ، توری مرغی و دیگر انواع کار در ارتفاع به خصوص در تبریز .در ارتباط با هر کدام از این فیلد های کاری در همین سایت توضیحاتی ارائه شده است می توانید پیش از تماس مطالعه کنید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۹۳۹۵۹۳۸۸۱۶ ?

کار در ارتفاع در تبریز

جهت اجرای انواع کارهای قابل انجام در ارتفاع باید به اشخاص ماهر مراجعه کنید که در این زمینه تجربه فوق العاده ای داشته باشند. شرکت ارتفاع کاران تبریز یکی از بهترین شرکت هایی در این زمینه است که بهترین و ماهرترین افراد متخصص کار در ارتفاع با تجربه خیلی خوب بهره گرفته است .

اما جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. پیش از عید و هم اکنون بهترین وقت برای انجام کارهای ساختمانی جهت نما و زیباسازی و رنگ آمیزی می باشد.

برای اینکه بهترین رنگ نما و قیمت رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان ها را بدانید، با شماره ذیل تماس گرفته و از مشاوره رایگان شرکت پروازساختمان کهن بهره مند شوید. برای شب عید الان تماس بگیرید.

۰۹۳۳۸۶۰۱۹۲۸ ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست